Eva.Richterova@fhs.cuni.cz
erichterova@gmail.com
Konzultační hodiny viz SIS.
Zdraví
Osobnost
Mezilidské vztahy
Klinická psychologie
Adiktologie
Psychologie osobnosti – teorie a metody výzkumu
Základy psychopatologie – teorie a výzkum
Vývojová psychologie – teorie a výzkum
Fakulta humanitních studií UK – vědecko-pedagogická pracovnice
Národní ústav duševního zdraví – vědecká pracovnice
Psychiatrická nemocnice Bohnice – klinická psycholožka
Pedagogická fakulta UK, Praha – doktorské studium
Masarykova Univerzita, Brno – magisterské studium
Atestační zkouška z klinické psychologie
2020–2022 Krize, prožívání a růst ve středním věku, GAČR (členka týmu)
2017–2019 Manipulativní a dominanční strategie v konfliktech partnerských dvojic s normálním osobnostním profilem a s úzkostnou osobností, GAČR (členka týmu)
2013–2015 Porozumění čtenému – typický vývoj a jeho rizika, GAČR (člen týmu)
Richterová E., Seidlová Málková G. Specific language impairment in the long-term perspective – the importance of reading skills. Health Psychology Report, 2017, vol. 5, s. 273-284. ISSN 2353-4184.
Poláčková Šolcová I., Richterová E. Fyziologické a sociokulturní souvislosti vývoje regulace emocí. Československá psychologie, 2016, vol. 60, s. 64-75. ISSN 0009-062X.
část knihy POROZUMĚNÍ ČTENÉMU U DĚTÍ S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ. In Porozumění čtenému IV. Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží – metodologie, výsledky a interpretace výzkumu. Praha: Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 2016, s. 51-69. ISBN 978-80-7290-863-9.
Richterová E., Seidlová Málková G. Čtenářské profily dětí s vývojovou dysfázií ve srovnání s vývojem jazykových schopností. E-psychologie, 2016, vol. 10, s. 9-23. ISSN 1802-8853.
část knihy Porozumění čtenému z pohledu učitele. In Porozumění čtenému III. Typický vývoj porozumění čtenému – metodologie, výsledky a interpretace výzkumu. Praha: Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 2015, s. 165–185. ISBN 978-80-7290-862-2.
Sotáková H., Kucharská A., Špačková K., Presslerová P., Richterová E., Seidlová Málková G. Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží – východiska, témata, zdroje – kritická analýza a návrh výzkumu. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014, 158 s. ISBN 978-80-7290-727-4.
Kucharská A., Seidlová Málková G., Sotáková H., Špačková K., Presslerová P., Richterová E. Porozumění čtenému I: Typický vývoj porozumění čtenému – východiska, témata, zdroje – kritická analýza a návrh výzkumu. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014, 194 s. ISBN 978-80-7290-726-7.
FOTO: Jan Jirkovský
Navazující magisterský studijní program
Teoreticko-výzkumná psychologie
Univerzita Karlova
Fakulta humanitních studií
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň